STUDIOJEROENDEJONG blijft bouwen aan merk

STUDIOJEROENDEJONG blijft bouwen aan merk

STUDIOJEROENDEJONG is al een bekende naam op het gebied van ontwerp en de realisatie van interieurs. Ondernemers en ondernemingen van elke omvang hebben hun weg al gevonden naar de toonaangevende ontwerpstudio. Maar net zoals de manier waarop we gebruik maken van werkruimten onderhevig is aan verandering, blijven wij ook in beweging. Daarom is besloten een intensieve samenwerking aan te gaan met een van de leidende Amstelveense marketing bureaus op het gebied van positioneren, ontwikkelen van middelen en online marketing. Samen met Merkelijkheid gaat STUDIOJEROENDEJONG, dé interieurarchitect voor ondernemers haar positie verder uitbouwen. Eigenaar Jeroen de Jong heeft één missie: creëren van werkomgevingen die bijdragen aan prestaties en werkplezier. Deze “ruimte voor prestatie” positionering wordt momenteel doorgevoerd in alle middelen en communicatie. De eerste wijzigingen zijn al zichtbaar op de website. Er zijn nieuwe en meer persoonlijke foto’s gemaakt en geplaatst. Ook het logo van STUDIOJEROENDEJONG heeft een transformatie ondergaan. De nieuwe kleur blauw heeft het wat meer afstandelijke zwart vervangen en sluit perfect aan bij de nieuwe positionering, die gericht is op de persoonlijke aanpak van de ondernemende interieurarchitect Jeroen de Jong.  

Volgend berichtLees meer artikelen