CUSTOMER JOURNEY CONCEPTS

Wanneer klanten met u in contact komen verwachten ze constante kwaliteit.
Een klant ziet geen verschil tussen de wachtruimte en de showroom. Of tussen de parkeerplaats en de winkelvloer. Die klant ziet u. En dus is het zaak dat u zich op elk van die contactmomenten van uw beste kant laat zien.

in de voetsporen

Van parkeerterrein tot receptie, van wachtruimte tot showroom: stuk voor stuk ‘touch points’ in de ‘customer journey’ van uw klant.
Tijdens die reis verwacht een klant constante kwaliteit van u.
Maar maakt u die verwachting waar? En weet u zelf wel maximaal te profiteren van al die klantcontactmomenten? 
Met ‘Customer journey concepts’ analyseren we de customer journey en optimaliseren we de touch points.
Zodat uw klanten u, waar ze u ook ontmoeten, altijd ‘herkennen’. En zodat elk klantcontact bijdraagt aan het bedrijfsresultaat.
Want het verbeteren van de klantreis heeft een positief effect op de conversiecijfers.

CUSTOMER JOURNEY CONCEPTS

Wanneer klanten met u in contact komen verwachten ze constante kwaliteit.
Een klant ziet geen verschil tussen de wachtruimte en de showroom. Of tussen de parkeerplaats en de winkelvloer. Die klant ziet u. En dus is het zaak dat u zich op elk van die contactmomenten van uw beste kant laat zien.

in de voetsporen

Van parkeerterrein tot receptie, van wachtruimte tot showroom: stuk voor stuk ‘touch points’ in de ‘customer journey’ van uw klant.

Tijdens die reis verwacht een klant constante kwaliteit van u.
Maar maakt u die verwachting waar? En weet u zelf wel maximaal te profiteren van al die klantcontactmomenten?

Met ‘Customer journey concepts’ analyseren we de customer journey en optimaliseren we de touch points. Zodat uw klanten u, waar ze u ook ontmoeten, altijd ‘herkennen’. En zodat elk klantcontact bijdraagt aan het bedrijfsresultaat.

Want het verbeteren van de klantreis heeft een positief effect op de conversiecijfers.

reisbereid?

Wilt u de reis die uw klant aflegt onder de loep nemen? Met ‘Customer journey concepts’ zorgen wij dat er geen stap wordt overgeslagen en brengen wij de klantervaring op een constant niveau.
Sluit Menu